Bardzo szybkie i nieźle wyciszone autko. ma swoje minusy, ale w każdym aucie jakieś znajdziemy. Koszty serwisowe na średnim poziomie. Spalanie 5-5,2l średnio (koło komina i autostrada około 140-170km/h; powiedzmy że 50/50). Przy prędkości do około 120 spalanie w granicach 4l.
Kultura pracy silnika jak to diesel. Na postoju i przy gwałtownym przyśpieszaniu trochę go słychać, ale porównując to do większości aut to jest błoga cisza. Swobodnie rozmawiamy nawet przy dużych prędkościach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak dla tego autka w zupełności wystarczający. Daje sporo a pali niewiele. Bardzo płynnie rozwija moc ,przez co jej za bardzo nie czujemy, tym bardziej że jest cicho. Przyrost prędkości nie pozostawia jednak złudzeń. Silnik daje rade w znacznie większych samochodach Volvo więc tutaj jest aż nadto.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Sprężyste nastawienie. Na w miarę równych drogach super. Na kiepskich tez nieźle ale czuć twardość
5,0
Karoseria
wygląd jest sprawa gustu. Mnie się podoba
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu oczywiście mniej miejsca, ale kupiłem go z założeniem że mało kiedy pojedzie z kompletem pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy sporych prędkościach w środku jest cisza jak w większych samochodach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo, olej, filtry
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Głośnik w drzwiach zaczął wydawać dziwne odgłosy. Używany identyczny kupiłem za 30zł i sprawdziłem go na miejscu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW
[l/100km]