Silnik
: d3 150 KM 5 cylindrow, naprawde można poczuć różnicę przy wiekszykch prędkościach autostradowych na 6 biegu.
4,0
Całokształt
Auto zdeydowanie warte uwagi. Wyglad, jakość wykonania, układ napędowy. Wysztko na duż plus.
Wady: Ciasne wnętrze, zbyt czuły układ kierowniczy, słabe wyciszenie przy wiekszych prędkościach.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM diesel, 5 cylindrów, przyjemny dzwięk silnika. Bardzo dobre spalanie : w mieście ok 5,5-6 l/100km. Trasa do 120km/h spalanie ok: 5 l/100km.
4,0
Skrzynia biegów
Skraynia biegów działa sprawnie, biegi wchodzą pewnie, skok lewarka krótki. Ale po doświadczeniu z japońskimi markami ( suzuki, Subaru ) wiem że można lepiej.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy działa poprawinie. Zawieszenie dobrze"wybiera" nierówności, ale można ułyszeć metaliczne dzwięki dochodzące z tyłu.Wiem ze auto bazuje na Ford Focus, ale po 3 letnim doświadczeniu w prowadzeniu Forda Mondeo zawieszenie i układ kierowniczy wg. mnie powinien działać bardziej przewidywalnie ( myśle że odpowiedzialny jest za to elektroniczny ukłąd wspomagania - zbyt czuły ).
Komfort
4,0
Widoczność
Jakość materiałów bardzo wysoka, spasowanie super. Niestety ale przy głośniejszym słuchaniu muzki dochodzi do brzecznia prawych drzwi ( wystarczy mocno uderzyc i przestaje...) Uważm że nie powinno do tego dochodzic w aucie za ponad 120 tys. złotych. I najgosze na koniec: jakość wyciszenia kabiny powyżej 130m/h. Dramat. Widoczność ok, jest kamera cofania wiec łatwo sie parkuje.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podgrzewane siedzenia, przednia szyba, klima, wszystko na plus.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterk po 50000km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW
[l/100km]