Samochód naprawdę przyjemny. Za sensowne pieniądze wiele oferuje, absolutnie nie żałuję, że kupiłem, a gdybym miał okazję, to jeszcze dopłaciłbym kilka tysięcy, żeby mieć lepszą wersję wyposażenia. :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Daję czwórkę za ilość KM. 120 niby wystarcza, no ale to jednak niewiele. Plusem natomiast jest to, że łatwo można zrobić chiptunning, co podnosi moc o 30 i moment o 80 Nm.
Na plus na pewno to, że jest solidny, nie jest wyżyłowany, nie ma jakichś większych usterek (chociażby jak w przypadku D4, gdzie zdarzają się pękające bloki)
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Sztywny. Czuć wyboje, koleiny, pofalowania drogi, czy dziury. Kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Widok zza maski jak to w niskim samochodzie - średni. Ponadto słupki A dosyć szerokie, a widok z tyłu jest mocno kiepski. Ale do przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przestrzennie i wygodnie. Natomiast tylna kanapa raczej dla krótkich osób, czy krótkich przejażdżek.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D2 DRIVE-E 120KM 88kW
[l/100km]