Auto świetnie się prowadzi - bardzo dobre zawieszenie, spasowanie wewnątrz bardzo dobre - nic nie trzeszczy, silnik dość dynamiczny i bardzo oszczędny, wyciszenie jak na Diesla ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dość dynamiczny i bardzo oszczędny po rozgrzaniu nie drażni dźwięk silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia ale na nierozgrzanej skrzyni denerwuje mnie przełączanie z 1 na 2 reszta wchodzi na clic.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie super, auto prowadzi się jak po sznurku, wiatr boczny nie robi na nim wrażenia.
4,0
Karoseria
Wszystko jest ok oprócz lakieru który jest strasznie miękki a co za tym idzie podatny na zarysowania trzeba bardzo delikatnie się z nim obchodzić.
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie jest bardzo dobrze nawet mi nie przeszkadza tylna mała szyba.
5,0
Ergonomia
Najważniejsze że przycisk start stop jest pod ręką, trochę dużo przycisków ale to może i dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa super jedynie w zimie auto mogło by się szybciej nagrzewać w środku.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie miejsca jest w sam raz 187cm wzrostu 85kg mięśni;) a reszta pasażerów no mówi się trudno, nie jest to auto rodzinne.
5,0
Wyciszenie
Jak na Diesla to jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dostępność części jest zadowalająca, ceny części nieznacznie droższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mnie auto wyszło bardzo okazjonalnie także jestem zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety miałem błąd EGR i musiałem wyczyścić cały dolot, zawór EGR oraz chłodnicę spalin. Po czyszczeniu jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D2 DRIVE-E 120KM 88kW
[l/100km]