Inne
: Wnetrze bardzo wygodne, cieklokrystaliczna deska rozdzielcza z mozliwoscia ustawienia 3 roznych wersji zegarow. Skorzane fotele z alkantara po srodku trzymaja dobrze w zakretach.
4,0
Całokształt
Dobre auto dla jednej osoby badz malej rodzinki. Przyspieszenie jako takie, szalu nie ma, ale za to spalanie piekne. Mnie wychodzi w miescie 5.6l, a noge mam ciezka raczej. W aucie z tego roku wiadomo, ze jakis plastik zatrzeszczy itd, ale na pewno lepiej wykonane niz Ford Focus, ktorego mialem poprzednio mlodszego bo z 2017 roku, a tam byla katastrofa, wladowali chyba najtanszy dostepny na rynku plastik. Volvo broni sie tym jak jezdzi, a pakiet R-Design powoduje, ze trzyma sie drogi jak dzik. Zero problemow z silnikiem czy skrzynia. W pierwszym tygodniu uzytkowania padly dwa wtryski wiec dealer wymienil wszystkie na nowe. Od tej pory tylko tankuje i jezdze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Troche slaby, ale symboliczne spalanie to rekompensuje.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi jak zloto. Kolega wsiadl z mondeo to byl w szoku jak leciutko wchodza biegi.
5,0
Układ jezdny
Troche sztywny, ale R-Design jest lekko utwardzony przez inzynierow.
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosci do tylu raczej nie ma. W wersji bez kamery, ktora mam trzeba byc oldschoolowym i nie ufac do konca, ze z tylu nic nie ma. Mala niedogodnosc. Wiekszosc czasu jezdzimy do przodu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D2 115KM 85kW
[l/100km]