Układ hamulcowy
: Lekkie naciśnięcie pedału hamulca reakcje widać
4,0
Całokształt
Mam nadzieje , że moja opinia rozwieje wątpliwości zakupu. Polecam choć pewnie istnieją lepsze propozycje. V40 ma dużo plusów choć też są minusy o których dowiadujemy się podczas eksploatacji.
Jak dla mnie twarda kierownica choć dobrze wyprofilowana na dłuższe trasy odczuwa się ból ręki w chwycie i nie mowie tu 200km lecz przerzucone 1000km tak poniżej jest ok
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cichy. Czasami się zastanawiam czy pracuje na postoju w oczekiwaniu na zielone. Podczas jazdy też jest cichy
4,0
Skrzynia biegów
Ciut głośna dla mnie
5,0
Układ jezdny
Doskonały / każdy manewr reakcja natychmiastowa
Samochód jeździ trudnych warunkach pogodowych i daje radę jak na tylko T2 ( Skandynawia )
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu trochę ograniczona,na plus czujniki i kamera cofania
W moim przypadku przeszkadza mi trochę lewy słupek A ,przy skręcie
4,0
Ergonomia
Nie jest źle. Kierowca jak i pasażerowie nie mają problemu z wyposażeniem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze jak w zimę i w lato
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera w 1klasie jest doskonale jeśli chodzi o 2klasę słyszałem od pasażerów ,,tył ciut minimalistyczny,, ale tragedii nie ma. Choć zarejestrowany jest na 5 osób nie polecam.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe
Jedyny minus to czasami głośniejszy szum opon podczas jazdy w zależności od nawierzchni
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem co napisać ze względu ,że mieszkam zagranicą i jak wiadomo w każdym państwie są inne ceny.
4,0
Stosunek jakość/cena
tak jak wyżej nadmieniłem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie poza drobnymi rysami na karoserii w wyniku eksploatacji miejskiej jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T2 120KM 88kW
[l/100km]