Bardzo ekonomiczny że średnią na dystansie 90000 km 5.4
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna praca.
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słaba
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra ergonomia. Moim zdaniem przyciski fizyczne są lepsze niż popularne ostatnio na ekranie dotykowym
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu gorzej.
5,0
Wyciszenie
Na oponach standardowych.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo kosztuje ale mało pali. Serwis tyle samo kosztuje co Hondy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zabiłam ocenę z powodu : skrzypiacych klamek, Rezonansu tapicerkę z systemem audio Herman-Karton. Praktycznie serwis bezradny. Volvo dało wsparcie w postaci kastracji softwareowej pasma akustycznego co nie wyeliminowała problemu a jedynie POGORSZYŁO jakość dźwięku. NIE RÓBCIE TEGO! Dopiero profesjonalne wyciszenie matami drzwi dało bardzo dobry efekt.(wykonane poza Volvo na mój koszt) Usterka oświetlenia bagażnika - konieczne wygranie softu! Jęczenie kotwy pasa na tylnym siedzeniu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak problemu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 DRIVE-E 150KM 110kW
[l/100km]