Auto piękne. Relingi dodają charakteru. Tylne światła pięknie poprowadzone.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik cichy . Mocny. Rozwija moc stopniowo. Oszczędny. Jak trzeba przyśpieszyć to robi to bez problemu. Uciążliwy start-stop.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze wybiera przełożenia. 6 super.
4,0
Układ jezdny
Może trochę za twardy. Podwyższona karoseria balansuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu taka sobie.
4,0
Ergonomia
Przyciski numeryczne nie wszystkie są potrzebne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nisko poprowadzony dach. ja się mieszczę.
5,0
Wyciszenie
uważam że jest cicho. Przy wyższych prędkościach nie hałasuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd 1350
3,0
Stosunek jakość/cena
daję 3 bo auto jest awaryjne a szkoda bo to piękny samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie było.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
I tu leży problem tego auta , nie tylko mojego. Po 22600 km. awaria przekładni kierowniczej. Auto na lawecie do serwisu. 25000 km. miętki pedał sprzęgła. zostawał przy podłodze. Sprzęgło źle wysprzęglało. Serwis posmarował sprężynkę pedału co pomogło na 1 dzień. Potem odpowietrzono siłownik co pomogło na 10 km. Teraz auto czeka na wymianę wysprzęglika i dwumasy. Nowe auto. Wcześniej miałem Toledo z salonu i 0 problemów oraz Focusa z salonu i też przez 8 lat 0 problemów. Volvo niestety jest awaryjnym autem a przy tym drogim.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D3 150KM 110kW
[l/100km]