po odpaleniu mechanizm rozruchowy bardzo szybko "odpuszcza" to znaczy tak zawne automatyczne ssanie " przyspieszacz kata wyprzedzenia zaplonu " szubko sie rozlancza mialem problem z odpalaniem teraz w zime ale wymiana swiec zarowych to zjawisko weliminowalo koszt swiec od znajomego dostawcy czesci 30zl~za sztuke swiece nowe ngk
3,0
Skrzynia biegów
problem z pierwszym i drugim biegiem pozostale ok
5,0
Układ jezdny
wielowachaczowe tylne zawieszenie robi swoje pieknie zadnej pod ani nadsterownosci lepiej jak audi a4 to sie trzyma drogii
Komfort
4,0
Widoczność
to jest volvo a nie amerykanski voyager ale da sie przerzyc
bardzo szybko lusterka sie odparowuja mile i praktyczne
3,0
Ergonomia
przyzwyczajony jestem do regulacji lusterek w drzwiach a tu kolo lewarka morze kiedys dojde do wprawy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
niemiecka jest tez niezla ale to jest pomiedzy voyagerem a mondeo 2
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem troszke za wysoki
4,0
Wyciszenie
nie slychac tak mocno opon zimowych a to mnie drazni
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na turbo diesla przy tej masie jest niezle
5,0
Stosunek jakość/cena
...volvo...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie jak mam go to swiece zarowe, dolne sworznie przednie i koncowka drazka kierownicy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak nie to co w audi a4 co 30000 cos powarzniejszego jak ja tak po polskich drogach 60000 rocznie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]