Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

dam1975, 14 lat temu
Silnik 1.9 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V40 I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wygoda za kierownicą,takiej nie miałem w żadnym samochodzie(miałem wiele modeli audi,vw i innych .plecy po trasie nie bolą(można zrobic dużo km bez odpoczynku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pewnego razu padł wtrysk na 4cyl. stukało,pukało myślałem ,ze urywa sie korba, albo urwał sie zawór.naszczęście był to wtrysk zlokalizowanie problemu zajeło mi aż 40min
Zawieszenie : padły przednie amory,jak kupowałem to już były mokre i po 6000 zaczęły stukać(prawy)i wymieniłem na nowe
Układ elektryczny : wersja skandynawska nie mogę wyłączyć świateł zawsze świecą.częściowo sobie poradziłem zostały do wyłączenia jeszcze obrysy(brak czasu)
4,0
Całokształt
całość oceniam dobrze,żeby było b.dobrze muszę usunąć jeszcze kilka wad z którymi nabyłem to volvo,ale nie mam czasu.
Wrażenia
4,0
Silnik
jest ok.pięknie nie jest ,ale w innych samochodach,które słucham w pracy bywa nie ciekawie.nawet w lepszych i nowszych silnikach bywa różnie(dużo elektroniki)padają niektóre podzespoły,co powoduje nieraz masakryczne rezultaty.silnik volvo to bardzo prosta jednostka renaulta i bardzo tania w eksploatacji(w porównaniu do nowszych).mozna podejść do tego silnika bez komputera,co prawda parę kontrolek może wyświetlić się na desce,ale będziemy jezdzic dalej bez zadnych niespodzianek.
4,0
Skrzynia biegów
sama skrzynka jest ok. tylko połaczenie kierowca-skrzynia nie jest dopracowane , ale można pokąbinować i jest ok.
5,0
Układ jezdny
rozwijam tym samochodem duże prędkosci,doskonale trzyma sie drogi i nie robi żadnych niespodzianek,zarówno i na krętych drogach jak i na łagodnych I ostrych szybkich łukach.nawet w zimowych warunkach jest b.dobrze(oczywiście praw fizyki nie zmieni nawet volvo)
Komfort
5,0
Widoczność
b.dobra widoczność z tyłu z przodu i z boku nawet w stanie lekkiego przemęczenia nie trzeba szukać drogi przez okiennice,bo poprostu ją widać.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
cicha poręczna wentylacja,dobrze dopasowane nadmuchy ,ale w moim volvo przy -15 upału nie ma niestety,ale zimno też nie jest(ja jako zmarzluch uwielbiam gorąc)nawet przy pełnym pokładzie dorosłych ogrów ziejących różnymi oparami ,pary na szybach brak,nadmuch na pozycji 5 i pogadać można bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest doskonale ,reszta mnie nie obchodzi jak komuś ciasno to sa autobusy,tramwaje i zawsze można z mokasyna udeżyć.więc poprostu perfekt.
4,0
Wyciszenie
no tu bywa różnie ,przy szybkim starcie trochę ryczy,ale np.przy 140km/h jast cichutko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu zależy jak mu deptam,a raczej zawsze deptam więc przeciętnie coś około 7,5l/100 więc moim zdaniem dobrze(tylko mocy brak).ogólnie moje volvo jest przezemnie zbutowane na maxa,bo ja z punktu A doB w momęcie,bo jak chcę zwiedzać nasze piękne drogi to idę z kierpca,albo rower(treningowy ha, ha)Pewnego razu tata powoził vołovine i spalanie spadło lekko pniżej 6l/100km ale mnie się to nie udało,gdyż z raczej nie śpie jak prowadze!!
4,0
Stosunek jakość/cena
tu jestem zadowolony,bywało gożej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.9 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I