czuly na jakosc paliwa common rail.
przy zakupie trzeba patrzec na zawor erg. dobra elastycznosc. turbina delikatna. tak to na plus rozrzad latwa wymiana dobry dostep. nie zapominajmy ze to reno
3,0
Skrzynia biegów
w koncu renowka to nie ma co sie spodziewac rewelacji. koniecznie tylko orginalny olej.
wymiana uszczelniacza skrzyni dosc czesta i droga (300zl sama roboTA)
KOLO DWUMASOWE za szybko siada koszt 1200zl tragedia
luzy na drazku zmiany biegow po dluzszej eksploatacji
3,0
Układ jezdny
tu jest porazka. wszystkie nierownosci slychac. czesci brardzo drogie poduszki amortyzatora 400zl, koszt wymiany tylnego zawieszenia 2.5 tys, produkcja przodu niczym sie nie rozni od passata b3 1992rok. nadsterowny. rzuca na boki
Komfort
3,0
Widoczność
mala szyba przednia, slupki boczne przeszkadzaja
4,0
Ergonomia
przepalajace sie zarowki podswietlania. skrzypiace drzwi, tylnia klapa skrzypi. na taki rocznik za duzo wad.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu rewelacja. trzeba dbac o termostat i miec dobry plyn. nagrzewa sie w 2 km. klima ok ale na rocznik 2002 to powinen byc climatronik
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tragedia bez komentarza. z tylu mniej miejsca niz w bmw e30 cupe
4,0
Wyciszenie
moze w nie bitych wersjach ok,ale u mnie nic szczegolnego jak na taki rocznik to porazka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tym silnikiem trzeba umiec jezdzic i spalanie od 5 do 8l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 115KM 85kW
[l/100km]