Poza drobiazgami silnika od renault, autko jest super. Zdecydowanie lepsze od audi a4.
Wrażenia
4,0
Silnik
W czasie załączania się turbiny chodzi trochę głośniej, co do elastyczności to od 2 tyś nieźle wyrywa do przodu.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Kompromis pomiędzy sportem i komfortem
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko jest przemyślane i dobrze spasowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to jedno z mniejszych kombi, ale miejsca jest wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo mało pali - na trasie przez niemcy przy stałej prędkości 180 km/h spalił 5,5l, po mieście pali koło 6, jak się jeździ bardzo delikatnie to potrafi zejść do mniej niż 5 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena samochodu jest już znacznie mniejsza niż wcześniej i jest to autko godne polecenia i warte swojej cny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często awarii ulega przewód powietrza wychodzący z turbiny. Koszt naprawy: 215zł nowy przewód w serwisie volvo, czas wymiany 20 minut samemu w garażu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 115KM 85kW
[l/100km]