Układ elektryczny
: Wskaźnik poziomu paliwa-komputer
3,0
Całokształt
Za tą cenę poza prestiżem nie mamy nic szczególnego. Składak!!! - lampy czeskie, silnik francuski, klima polska, płyta i skrzynia japońska a składane do kupy w Holandii.
Wrażenia
4,0
Silnik
Może być, choć to renault jest dość cichy i dynamiczny
3,0
Skrzynia biegów
Haczy! M56
4,0
Układ jezdny
Stosunkowo dobrze zestrojone zawieszenie, ciche.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie najlepsza, zwłaszcza do tyłu.
4,0
Ergonomia
Położenie komputera pokładowego zaskakuje.Chcąc uzyskać dane trzeba odrywać rękę od kierownicy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętna - o awaryjności dalej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma szału zwłaszcza dla wysokich. Ciasno z przodu. Łokieć w łokieć z pasażerem i wcale nie tęgim. Walka o podłokietnik.
4,0
Wyciszenie
Do 130 ok. Później nie najgorzej ale szału nie ma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok!
2,0
Stosunek jakość/cena
Porazka.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiący słupek boczny- serwis bezradny. Wycieki - zapocenia, najpierw pompa wspomagania, później EGR , półoś - serwis? AD - ten typ tak ma.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Decha do góry po 65000. Rozszczelniona nagrzewnica. Kasowanie błędu poduszek x 2 - niski poziom sygnału brzeczka niezapiętych pasów (lol).
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 115KM 85kW
[l/100km]