Silnik
: Zawor recyrkulacji spalin ERG to najwieksza bolaczka tego modelu silnika
Układ elektryczny
: nalezy zwrocic na poprawna prace alternatora
4,0
Całokształt
Jest nie za duzy ani nie za maly. Z parkowaniem nie ma problemu (w Clio napewno jest lepiej :). Francuski diesel, ale co tam. Napewno cichszy od VW. Mialem okazje przejechac sie Passatem z 2007 roku TDI (po autostradzie wyszko ok. 600km) i przy 120 km/h robi sie nieporownywalnie glosniej niz w V40 czyli wielki plus. Ceny czesci hmmm... to juz zalezy kto gdzie serwisuje. Wadliwy zawor ERG potrafi pozamiatac kieszkowe. Jedzi sie naprawde nisko i przyjemnie. Zapomnialbym dodac ze jest piekna:)
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 102KM 75kW
[l/100km]