Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

Faxior, 13 lat temu
Silnik 2.0 T4 200KM 147kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 216 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volvo V40 I 2.0 T4 200KM 147kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik to najlepszy element tego samochodu. 6.5 s do setki potrafi wcisnąć w fotel i zaskoczyć każdego wieśniaka w BMW z naklejką M5 lub bez. Na każdym biegu przyspisza, nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu. Zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy, ale z powodu niskiej masy i napędu na przód, trzeba uważać. Na suchej nawierzchni nawet na trójce potrafi zerwać przyczepność. Dla młodego kierowcy może okazać się niebezpieczny.
5,0
Całokształt
Cóż mogę powiedzieć... Gorąco polecam!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyspiesza zawsze i na każdym biegu, nie jessst głośny, chyba że przy wyprzedzaniu. Ale dźwięk wydobywający się z niego jest przepiękny.
5,0
Skrzynia biegów
Odpowiednio długie przełożenia, żeby nie wachlować lewarkiem co 5 sekund, ale na tyle krótkie, że auto przyspiesza w każdym momencie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny, nie przenosi drgań na koło kierownicy. Na parkingu da się obracać jednm palcem, przy wyższych prędkościach nie ma problemu z jego \"miękkością\".
Komfort
5,0
Widoczność
Zarówno do przodu, jak i do tyłu, czy na boki. Zawsze widać doskonale. Głowy pasażerów na tylnej kanapie nie przeszkadzają w obserwacji przez lusterko wewnętrzne. Lusterka boczne są duże, dają dobry obraz.
5,0
Ergonomia
Doskonale utawienie wszelkich przełączników i pokręteł, wszystko w zasięgo ręki. Kokpit przejrzysty i czytelny, nie jest \"załadowany\" guzikami. Uważam, że jest to jeden z lepszych kokpitów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja potrafi bardzo szybko zarówno schłodzić, jak i ogrzać wnętrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być lepiej. Jest to jedyny problem w tym samochodzie. Na tylnej kanapie może brakować mejsca przy dłuższej podróży. Ale kierowca i pasażer z przodu ma wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać, przy wysokich prędkościach pojawia sięszym powietrza, ale nie jest to poważny problem, rzadko jeździ się rzecież powyżej 180 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to Volvo, więc nie ma problemów z usterkami. Jeżdżąc na okresowe przeglądy i wymieniając płyny nic się nie zepsuje. Przy tak mocnym silniku spalanie nawet 12 l w mieście nikogo nie powinno dziwić. Na autostradzie jest już lepiej. Przy 110 km/h moża mieć spalanie 8 l na 100 km. Przy prędkości 150-160 km/h jest też do zaakceptowania 10 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niezbyt wysoką cenę, można mieć świetny samochód z jeszcze lepszym i bardzo dynamicznym silnikiem. Wykończenie jest z najwyższej półki, spokojnie przetrwa lata eksploatacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po dwóch latach częstego użytkowania nic sięnie zepsuło. Volvo to z definicji niezawodny samochód. Jeśli kierowca dba o auto, maszyna dba o kierowcę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, absolutnie nic się nie zepsuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T4 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V40 I