Diesla kupiłem nowego z salonu w niemczech bo tak wszyscy znajomi go nazywają auto ma nabite ponad 400k zbliza sie wymiana rozrzadu:) w aucie wymieniam co 150k rozrzad co 50k poduszki, posiada drugie sprzeglo dwie regeneracji turbiny, sporadycznie zawieszenie tylne amory od nowosci! jezdze w niemczech oraz jakies tam pierdoly tanie w eksploataqcji komfortowe i NIEZAWODNE! auto duzo pali ale pod moja noga i chyba tutaj tkwi sekret niezawodnosci tym autem nie mozna zamulac jak na 2 krece do 3500 obrtoow i jezeli jest potrzeba to zmieniam dopiero a nie jak wiekszosc kierowcow 60 na godzine i na trojce albo czworce przy 70! to zarzynanie tego silnjika wogolnyum rozrachunku spali wiecej o 50zl na kilkaset km a silnik bedzie w super stanie !!! nalezy pamietac zeby dolewac co 1000km okolo 0,5-1l pozadnego oleju silnik sie poci a tubrina lubi olej ito bardzo
Wrażenia
5,0
Silnik
świetny silnik nie ma opcji zatarcia czy awarii
5,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra rewelacyjne przełożenia
5,0
Układ jezdny
posiadam utwardzoną wersję wchodzi w zakret jak sportowy
Komfort
3,0
Widoczność
średnio
4,0
Ergonomia
bez rewelacji ale matarialy bardzo solidne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jak w tirze po 30sekundach cieplo z klima gorzej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nowa v50 jest ciasniejsza tutaj fajnie sie nisko siedzi
4,0
Wyciszenie
do 150km/h ok pozniej tragedia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie zalezy od nogi czy silnik ma 20 lat czy z 2011r 2.0l + turbo bedzie palic
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto w 100% niezawodne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niezawodne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 165KM 121kW
[l/100km]