Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

Bolo, 9 lat temu
Silnik 2.0 T 160KM 118kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : niezawodność, wyciszenie, osiągi
5,0
Całokształt
Po kolejnych trzech latach podtrzymuję swoją opinię. Samochód wygodny, szybki, dobrze wyciszony, tani w eksploatacji jeżeli chodzi o cześci zamienne, lubiący "wypić" ale za to absolutnie niezawodny
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny, elastyczny, cichy, niezawodny. Spore aplanie ale coś za coś. W końcu to turbo. Zużycie oleju - około 1l do 1,5 l/10000km w zależności od oleju (co dziwne Mobila lubi ;) ))
5,0
Skrzynia biegów
Biegi ciągle wchodzą OK, nie haczy. Nic się nie dzieje.
5,0
Układ jezdny
4 lata i ponad 60 tys po polskich drogach i nic do wymiany..zdumiewające..Oczywiście tarcze i klocki jako elementy zużywające się musiałem w końcu wymienić ale reszta - rewelacja. Prowdzenie OK, wiele zalezy od opon.
Komfort
4,0
Widoczność
W każdą stronę bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką. Moim zdaniem nie ma na co narzekać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale chociaż był moment zły - nie chciał się grzac zimną - problem rozwiązany za 20pln:) Okazało się że termostat volvo wytrzymuje zaledwie 15 lat ...a potem trzeba go zmienić :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z punktu widzenia kierwocy i pasażera z przodu - bdb. Nieco gorzej z tyłu - trochę mało miejsca na nogi dla pasażerów powyżej 180cm. Bagażnik chociaz w porównaniu do innych kombi mały, to dla mnie absolutnie wystarczający
5,0
Wyciszenie
W dlaszym ciągu bardzo dobrze, chociaż już troszke postukuje i potrzaskuje w środku czasami..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zasadzie wymieniam olej, laeję benzynę i to wszystko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie miałem lepszego samochodu! No może z wyjątkiem V40 2.0 do który tez był absolutnie bezawaryjny (czyzbym miał takie szczęście?) A miałem ich ponad 10. Wszystkie stare i z niezanana przeszłością..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyliczam wszystkie z czterech lat eksploatacji: 1. Cewka - koszt 340 pln 2. termostat - koszt 20pln 3. sonda lambda (ale czy to usterka? - przestała pracować tak jak to napisano w instrukcji - max 160tys..i tak padła// - nie pamiętam kosztu ..coś koło 400pln z wymianą - TYLKO DEDYKOWANE - stanowczo wszyscy odradzają uniwerslane ! Przeciearającv się i pękający welur na siedzeniuach (ale swoje ważę ;) )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I