Auto prezentuje sie bardzo ladnie, pakiet fabryczny jest dopracowany i nie ma potrzeby nic zmieniac, silnik daje radosc, reszta to kwestia gustu
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik dobrze się sprawuje, jest elastyczny i zbiera się od najmniejszych obrotów. Zaskakuje momentem obrotowym gdyż zakres jest dość szeroki. Nie jednego fana tuningu rzucił na kolana.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, w końcu to AISIN. Niestety jest też delikatna.
Aczkolwiek wadą jest terkot jaki pojawił się pewnego zimowego dnia. Remont nic nie daje, trzeba wymieniać skrzynię.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest przeciętny.
Plusem jest iż wersja turbo posiada obniżone i utwardzone zawieszenie, ale przeciętnie tłumi nierówności i po roku jazdy polskimi drogami wahacze go wymiany.
Komfort
4,0
Widoczność
auto jest małe jak na kombi tak wiec widoczność jest dobra, minusem jest cofanie do którego trzeba mieć wyczucie długości auta.
5,0
Ergonomia
wszystkie przyciski pod ręką, jedynie co nie pomyślany przełącznik komputera pokładowego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wystarczy ustawić temperaturę i auto samo dostosuje grzanie i chłodzenie, jednym słowem klimatronik.
Klimatyzacja działa dobrze, nie przeziębia jak to ma miejsce w innych autach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu w zależności od wzrostu, dla osób powyżej 180cm zaczynają się schody
3,0
Wyciszenie
przez pierwsze 2-3 miesiące jeździłem z wyłączonym radiem sluchając mruku silnika (jest przyjemny)
radio dostosowuje glosnosc do predkosci auta, ale generalnie powyzej 130km/h slychac szum powietrza
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu niestety trzeba sie przygotowac że części drogie, jakos zamiennikow kiepska, znajomosc w serwisach poza aso słaba, pomaga czas spedzony na forum w internecie ale trzeba liczyc sie z wydatkami
2,0
Stosunek jakość/cena
drogo, jak na te pieniądze można mieć podobne auto lepszej klasy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mysle ze raczej przeciętnie, uwazam ze auto jest bezawaryjne dopoki nie stanie podczas jazdy lub odmowi posluszenstwa przy zapalaniu, a to sie nie zdarzylo
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana sprzęgła przy przebiegu 100k km, skrzynia posiada dwumas i tu też trzeba liczyć się z kosztami, regeneracja alternatora, czyszczenie silnika krokowego
wymiana tarcz i klockow hamulcowych - tu uwaga bo auto krzywi nieoryginalne tarcze (pewnie ze wzgledu na ich jakosc)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW
[l/100km]