Zawieszenie
: Swietnie się prowadzi aż nie chce sie kończyć jazdy
4,0
Całokształt
Całkiem nieźle nie jest to japończyk ale daje rade mi zaimponować :).Polecam, nie gnije jak japończyk i zbiera się super t4 ucieknie ale ogólnie świetnie. Moje Volvo 1998 i 240kkm ale jestem realistą i myślę że tyle to miało w 2005 :) mimo wszystko nieźle się trzyma. Świetne auto do podłubania, nie wielkim kosztem można zrobić w okolicach 200koni, na forach piszą że spokojnie zniesie 280 bez większych przeróbek :). ZA 10000PLN można znaleźć coś w przyzwoitym stanie.
Drugiego dnia po zakupie, zablokowala sie rolka napinacza osprzetu...:) jakiś mondzioł zmienił pasek ale zapomniał napinacza i rolki prowadzącej, po 2 miesiącach rozszczelnił sie wydech na łączeniu elastycznym... :)(zalecam poszukanie całej turbiny używki bo często są razem ze złączką sprzedawane i zrobić swap na t4 :)). tydzień później zaczęło pierdzieć przy uszczelce kolektora z blokiem :) wykręciła się jedna szpilka a druga poluzowała. za jakiś czas pękł przewód hamulcowy przód, sprzedawca z uśmiechem powiedział że one tak mają i nie wiadomo czemu tylko ten model... To są drobiazgi, wszystko można zrobić samemu jak się ma trochę wolnego czasu :) i jakieś narzędzia. Wszystkie naprawy zajęły średnio po 2 godziny- nawet zdjęcie i założenie turbiny z kolektorem, zawieszenie proste jak drut, ktoś pisze że kłopotliwe... proponuje zobaczyć sobie japończyka :) Wymiana 2 sprężyn z tyłu w sumie 2,5 bo tapicerkę trzeba troche rozmontować:) Jedynie elektronika trochę kłopotliwa bo nie pasują kable od audi :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to boxer ale warczy przyjemnie
5,0
Skrzynia biegów
Biegi same wchodzą
5,0
Układ jezdny
Super reaguje na kręcenie kierownicą, można powiedzieć że trakcja jest doskonała, jedzie gdzie mu każe, tył trochę nerwowy, można zawracać ręcznym na suchym asfalcie- wypróbowane :) . ostre hamowanie na zakrętach odradzam chyba że nowe amortyzatory są założone ABS potrafi zgubić jednak auto... ale może tym jednym razem przegiąłem :)
Komfort
3,0
Widoczność
Słupek kierowcy przysłania trochę świata, trzeba uważać na lewo skręcie żeby kogoś nie trafić na pasach
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabe ogrzewanie tylko z powodu uszkodzonego termostatu, zimą bardzo słabo grzał, po wyjęciu termostat pęknięty i cały czas otwarty, nowy 35zl wymiana 30 minut i strata małej ilości płynu, chyba że chce się komuś trochę spuścić... mnie jednak nie chciało się :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jedna żona jedno dziecko jeden kierowca i pies trochę bagaży i można jechać, żeby więcej zabrać to v70, tam dodatkowo druga żona drugie dziecko i łódka do środka wejdą...
4,0
Wyciszenie
Limuzyna to to nie jest to i troche silnik słychać inne rzeczy też :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pije ile musi a musi bo mu każę :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Polecam, nie gnije jak japończyk i zbiera się super t4 ucieknie ale ogólnie świetnie. Moje Volvo 1998 i 240kkm ale jestem realistą i myślę że tyle to miało w 2005 :) mimo wszystko nieźle się trzyma. Świetne auto do podłubania, nie wielkim kosztem można zrobić w okolicach 200koni, na forach piszą że spokojnie zniesie 280 bez większych przeróbek :). ZA 10000PLN można znaleźć coś w przyzwoitym stanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drugiego dnia po zakupie, zablokowala sie rolka napinacza osprzetu...:) jakiś mondzioł zmienił pasek ale zapomniał napinacza i rolki prowadzącej, po 2 miesiącach rozszczelnił sie wydech na łączeniu elastycznym... :)(zalecam poszukanie całej turbiny używki bo często są razem ze złączką sprzedawane i zrobić swap na t4 :)). tydzień później zaczęło pierdzieć przy uszczelce kolektora z blokiem :) wykręciła się jedna szpilka a druga poluzowała. za jakiś czas pękł przewód hamulcowy przód, sprzedawca z uśmiechem powiedział że one tak mają i nie wiadomo czemu tylko ten model... To są drobiazgi, wszystko można zrobić samemu jak się ma trochę wolnego czasu :) i jakieś narzędzia. Wszystkie naprawy zajęły średnio po 2 godziny- nawet zdjęcie i założenie turbiny z kolektorem, zawieszenie proste jak drut, ktoś pisze że kłopotliwe... proponuje zobaczyć sobie japończyka :) Wymiana 2 sprężyn z tyłu w sumie 2,5 bo tapicerkę trzeba troche rozmontować:) Jedynie elektronika trochę kłopotliwa bo nie pasują kable od audi :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wał nie pękł, blok też( na razie) glowica w miarę cicha, skrzynia nie zgrzyta, sprzęgło nie ślizga się a reszta to drobiazgi...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW
[l/100km]