2 litry 160 KM + T U R BO = uśmiech od ucha do ucha. Ten silnik i jego osiągi dają tak dużą przyjemność z jazdy, że aż nie chce się wysiadać z auta. W tym aucie czuje się jak duża moc w nim drzemie. Wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu i trzymać w tej pozycji, a samochodzik wyrywa do przodu jak szalony, nieważne czy jedynka, dwójka, czy piątka. A kiedy wciśniemy pedał do oporu, fuuuuu :)
3,0
Skrzynia biegów
Dość ciężko wchodzi jedynka, pozostałe biegi wskakują bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Trochę za twarde zawieszenie jak na polskie dziurawe drogi. Na równym asfalcie sunie jak po sznurku, ale po koleinach i wybojach - stuki o układu jezdnego dość głośne.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Ergonomię można docenić najbardziej w bogato wyposażonej wersji. ABS, DSA - pomaga w zimie, skóra - przyjemność siedzenia w środku, klima - niezbędna w lecie. Podgrzewane fotele :)Elektrycznie otwierane szyby z tyłu z przodu i lusterka - świetnie zamontowane przyciski. Blokady drzwi i okien dla bezpieczeństwa dzieciaków - super. Podświetlenie samochodu po zatrzymaniu - światełka w schowkach, przy pedałach - widać, że ktoś pomyślał :) No i ten komputer pokładowy (spalanie, temperatura, średnie spalanie...) W tym samochodzie widać, że inżynierowi bardzo się starali.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca, jak ktoś chce więcej miejsca - musi kupić większy samochód.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 turbo trochę pali, ale za to te osiągi
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW
[l/100km]