Tym Volvo jeździ mi sie bardzo dobrze
przy wypszedzaniu jak sie zredukuje bieg idzie w przód jak burza . Auto jest bardzo elatyczne na 2 biegu mozna jechać nawet 20km/h bez żadnych szarpań ,skoków. Ale fakt faktem jest głośny ,ale ja lubie słuchać muzyke z pod maski.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, oprucz ciężko wchodzącej 1. czasami jak stałem na światłach to musiałem ruszać z 2. :/ bo jedynce odechciało się współpracy :)
5,0
Układ jezdny
Volvo znakomicie się trzyma na zakrętach ja non stop jeżdzę do niemiec i to zawieszenie tam idealnie się sprawuje ,ale niezabradzo na nasze polskie \"dziury\".
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutów
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik sie szybko nagrzewa i w samochodzie jest zaraz ciepło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie jest limuzyna ,ale jak jade 1300km do Niemiec mi jest wygodnie :)
4,0
Wyciszenie
No przy 150km/h trzeba podgłosić muzyke :) ,ale w ruchu miejskim jest spokuj.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ten silnik w trasie przy średniej 150-km/h 9,8l jak komputer mi pokazuje ,a z moich obliczeń 10,5l jest dobrze. w mieście lekko 10l tak do 11,5l-12l potrafi połknąć.
Ja moje volvo od nowości srewisuje w volvo nazwa sama za siebie mówi \"autoryzowany serwis\" sobie może zarzyczyć 500zł najdroższy serwis mnie kosztował przy 100000km 1400zł wymiana praktycznie wszystkiego paski rozrząd klocki tarcze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi dla mnie nieistotne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie nic a nic :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW
[l/100km]