Silnik
: Brzęczy kratka w wylocie z turbiny. Irytujące, ale trzeba się przyzwyczaić, bo wymiana sporo kosztuje.
Zawieszenie
: Musiałem dodać gumowe dystanse na tylne sprężyny, bo potrafił dobić.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Miłe kopnięcie turbo w okolicach 3 tys. obrotów
4,0
Skrzynia biegów
Właściwie bezproblemowo.
4,0
Układ jezdny
Trochę głośne i zbyt twarde na nasze dziurawe drogi. Na równym asfalcie świetne.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki czasami przeszkadzają. Poza tym OK
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje w lecie chłodzi ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myślałem że będzie gorzej. Bez problemu mieszczą się 4 dorosłe osoby
4,0
Wyciszenie
Przy 100 km/h silnik zaczyna być głośny, to nie jest V6 więc brzmi przeciętnie atrakcyjnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są tanie, ale jak się dba to się nie psuje. Benzynkę lubi, szczególnie w miejskich warunkach przy średniej 23 km/h i jeździe na biegach II i III. W trasie od razu milej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brzęczy kratka w wylocie z turbiny. Irytujące, ale trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd bez zarzutu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 160KM 118kW
[l/100km]