wyśmienite auto, wcześniej testowałem 126p, Poloneza i Felicię a do piero w V40 poczułem co to znaczy radość z jazdy, wielki qfer, w trasie podczas jazdy wypoczywasz :) mocny silnik potrafiący rozpędzić ten autobus do 200km/h autko posiada ABS i DSA bardzo przydatne dodatki przy robieniu rzeczy niemożliwych :)))
Wrażenia
5,0
Silnik
trochę ciężko zbiera się ze świateł ale jak już wystartuje to nie mam mocnych :) no i... deptany lubi wypić
5,0
Skrzynia biegów
nie sprawia żadnych problemów, jedyne naprawy to wymiany jakichś plastikowych tulejek gdy nie wchodzi wsteczny, koszt naprawy ok 100pln
5,0
Układ jezdny
bezproblemowy, autkiem jeździ się nim jak kanapą na kołach :)
Komfort
5,0
Widoczność
jak na długie kombi jest OK, jeździłem mniejszymi z gorszą widocznością
5,0
Ergonomia
super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybkie nagrzewanie auta zimą + podgrzewane fotele pozwalają momentalnie zapomnieć o mrozie na zewnątrz, latem szybkie schładzanie wnętrza pozwala zapomnieć o upale, nawiewy powietrza ciche, układ wentylacji i ogrzewania bezawaryjny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przytulnie, może trochę za ciasno w nogach (szeroka konsola środkowa) za to czuję się w nim bezpiecznie
4,0
Wyciszenie
silnik ok, troszkę słychać zawieszenie a raczej polskie drogi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z ciężką nogą potrafi spalić w mieście 7 litrów... na 50km :) w trasie od 8-10 litrów, dokładnie nie mierzę zużycia paliwa wolę czerpać radość z jazdy
5,0
Stosunek jakość/cena
auto trochę drogie... ale daję gwarancję że nie będziesz żałował żadnej z wydanych na nie złotówki. Ludzie KUPUJCIE V-ki bo lepszych aut nie ma :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych problemów z pierdółkami
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 150tyś wymiana sprzęgła, koszt Zaxa 750zł + robocizna 250zł poza tym nic więcej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]