Silnik
: Bardzo przyjemnie przyspiesza powyżej 4000 obrotów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów do wymiany
Zawieszenie
: drążki stabilizatora
Układ elektryczny
: oświetlenie booczne - obrysówki, światła stopu
4,0
Całokształt
Samochód prowadzi się bardzo dobrze, ma wystarczającą moc, nadwozie cały czas jest ładne. Fotele są bardzo wygodne nawet po kilkugodzinnej podróży. Wyposażenie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 140-konny daje sobie znakomicie radę w samochodzie tej wielkości. Osiągi są bardzo przyzwoite, na trasie wyprzedzanie jest przyjemnością.
2,0
Skrzynia biegów
Miałem problemy od samego początk - oddźwięki w skrzyni - skończyło się na tym że się rozleciała na trasie i musiałem kupić nową.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze do tyłu gorzej ale to ze względu na przyciemnienie tylnich szyb.
5,0
Ergonomia
Wszystko znajdje się w zasięgu ręki. O nic nie zahacza się przypadkowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wieje chłodem już po kilku sekundach, zimą ogrzewanie też działa bardzo skutecznie. Podgrzewane fotele sprawiają, że zimą jazda też jest przyjemnością.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mnóstwo miejsca, z tyłu 2 wysokie osoby mogą jechać wygodnie nawet przy odsunięciu do tyłu przednich foteli na maksa.
4,0
Wyciszenie
Przy ostrej jeździe silnik jest głośny, ale gdy nie wkręcamy go na wysokie obroty niekiedy nawet go nie słychać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jednoska 2.0 16V 140 KM lubi benzynę. Na trasie minimum do jekiego zszedłem raz to 7,1l/100 km. Standardowo koło 8,5 na trasie. W mieście przy spokojnej jeździe 11, ale zimą 16 to nie rzadkość.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze jest to bardzo dobry samochód.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co jakiś czas żarówka światła stopu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów się rozpadła,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]