Wbrew ogólnym opiniom korzystnie oceniam zawieszenie. Wymieniłem w trakcie eksploatacji drazki reakcyjne z tyłu (dwa), gumki na stabilizatorach przednim i tylnym oraz łącznik stabilizatora przód ALE: UWAGA!! Części zużyte były ORYGINALNE! (tj z 1997 roku! - samochód był sprzedany pierwszemu właścicielowi w marcu 97)
Wrażenia
3,0
Silnik
Dwie opcje: cicho i \"na emeryta\" do 3,5 tys obr oraz druga: głośno, szybko i drogo powyżej 4 tys obr/min
4,0
Skrzynia biegów
Wszelkie opinie o złej pracy skrzyni zwłaszcza tzw. francuskiej (tj z kółkiem do wstecznego) wynikaja moim zdaniem z nieswiadomości faktu, ze bardzo szybo wyrabiaja sie tulejki zewnętrznego mechanizmu. A koszt z wymiana to 70 zł!. I skrzynia jak nowa!!
4,0
Układ jezdny
W sam raz nie za miekko i nie za twardo. Dośc dobra stabilnośc przy większych prędkościach, nie myszkuje i jest \"pewny\", nawet powyżej 150 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem wysoki i wszystko widze ;). Troszkę słabo czuje się tył..zawsze jest wrażenie przy parkowaniu że to juz a po wyjściu okazuje się że zostało jeszcze mnóstwo miejsca
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetnie chłodzi i grzeje. Żadnych zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK (mam 190cm), z tyłu dla dwóch osób w zupełności dobrze, trzy niech lepeij nie jeżdżą (za wąsko)
3,0
Wyciszenie
Do 120km/h ujdzie , powyżej da się znieść, powyżej 150km/h trudno znieść
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silinik 2.0 i osiągi to całkiem dobrze, choć lubi wypić, z drugiej strony da sie spalic całkiem rozsądnie jak się nie szaleje
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prawie 3 lata, 80 tys. i żadnych poważniejszych usterek. Z tych drobiazgów to:
1. przerwanie kabelka od czujnika abs
2. Zapieczony \"ślizgacz\" przedniego zacisku hamulcowego
3. Zapieczony mechanizm hamulca ręcznego
To chyba niewiele..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych powaznych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]