Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

NType, 12 lat temu
Silnik 1.8 SDI 122KM 90kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 237 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volvo V40 I 1.8 SDI 122KM 90kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony z posiadanego pojazdu
Wrażenia
4,0
Silnik
GDI.. ile to ja sie złego na jego temat naczytałem przed zakupem. Oczywiście nikt z tych piszących nie miał z tym silnikiem do czynienia. Zaryzykowałem i nie żałuje.Fajny, dynamiczny i elastyczny silniczek z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Fakt nie da sie go zagazować i lubią w nim klekotać popychacze ale taka już jego uroda. Nie zawiódł mnie przez całe 4 lata a tu juz prawie 250 tys na liczniku
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zsynchronizowana, biegi ładnie wchodzą. Ładny zakres pracy poszczególnych biegów. Mam czasem problemy z wbiciem wstecznego....
4,0
Układ jezdny
Zawiecha lubi szybo sie wytłuc na naszych krajowych \"drogach ekspresowych\". Jednak sprawne zawieszenie dobrze trzyma auto na drodze, układ kierowniczy jest w miarę precyzyjny jak na ten rocznik, wspomaganie działa bez zarzutu
Komfort
4,0
Widoczność
Przeciętnie do tyłu, z przodu całkiem dobrze, choć czasem słupki potrafią przysłonić. Plusik - podgrzewane lusterka...w zimie w moment ładnie w nich widzę.
5,0
Ergonomia
Dla mnie wystarczy - wszystko co potrzebuję jest pod ręką. Wiadomo, nowoczene auta są inaczej już skonfigurowane, czasem z przesadą. W volvo wszytsko na swoim miejscu i tyle co potrzeba
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bajer. Szybko sie nagrzewa, w lecie klima działa jak należy. Podgrzewane fotele cieszą każdy zadek i plecy podczas zimowych, mroźnych podróży
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu mogło by być troche lepiej. Mimo, że to kombi to pasażerowie z tyłu mają niewiele miejsca, szczególnie jak z przodu jadą duże osobniki
4,0
Wyciszenie
Nie ma źle. Silniczek brzęczy w kabinie i słychać go tylko przy wyższych obrotach. Zawieszenie w miarę ciche, aczkolwiek słyszalne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cześci dość drogie...mało zamiennikó, np. świece zapłonowe platynowe NGK. Raz wydasz wiecej za to spokój na 100tys km. GDI pali \"normalnie\" jak dla pojazdów z takim silnikiem i wagą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za nieduże pieniądze możemy mieć auto z fajnym wyposażeniem dodatkowym, ładnie wyglądające, w 90% z fajnymi alufelgami w standardzie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cześci eksploatacyjne przede wszystkim. Drobne usterki: padające sterowniki drzwi w zamkach centralnych, często przepalające się żarówki, konieczność okresowego przeglądu układu dolotowego - przepustnica, EGR
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie nic poważnego mnie nie spotkało. Oby tak dalej. Lubi padać pompa wysokiego ciśnienia a to już większy wydatek...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 SDI 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V40 I