Zawieszenie
: Genialne prowadzenie i przyjemność z jazdy, wszystko lekko przyjemnie pracuje
4,0
Całokształt
Godne polecenia auto
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1.8 to dynamika zadowalająca ale bez rewelacji ktoś kto szuka osiągów niech wybierze 2.0T 163Km(spalanie to samo a dynamika rewelacyjna) lub topowe T4 200 km (Gdzie kończy się ekonomia tam zaczyna się przyjemność)
4,0
Skrzynia biegów
Zadowalająca
5,0
Układ jezdny
Przy kołach 205 50 R16 wchodzenie w zakręty to przyjemność
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża ilość kratek nawiewu, dobre ogrzewanie i klimatyzacja w praktycznie każdym modelu czy to manualna czy klimatronic
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzi się wygodnie z wyciągniętymi nogami z przodu i z tyłu (180cm wzrostu) po rozłożeniu tylnej kanapy, pochyleniu przednich foteli (jak w autach 2 drzwiowych) w bagażniku mieści się idealnie materac 2 osobowy osoba 190cm wzrostu na baczność może spać
5,0
Wyciszenie
Przy wysokich prędkościach (powyżej 180) robi się głośno ale przy normalnych prędkościach czy w mieście w środku jest głęboka cisza i dźwiek z oryginalnego systemu audio (6 głośników + fabryczny subwoofer) rozpieszcza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na trasie ok 7,5/8l
Spalanie w mieście ok 10l
Psuje i zużywa się to co francuskie (koło zmiennych faz od laguny trekota, sprzęgło wytrzymuje 200tys km) Części volvo i mitsubishi bez zastrzeżeń
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę otrzymujemy auto bardzo dobrze wyposażone które przejedzie tysiące km ciesząc kierowce pomimo paru mankamentów które jak w każdym samochodzie występują
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło kończy się na 200tys km
Głośna praca koła zmiennych faz rozrządu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 SDI 122KM 90kW
[l/100km]