Zawieszenie
: Po przejechaniu niemal 250 tyś km zawieszenie oryginalne poza końcówką drążka i łożyska przedniego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Sprzęgło
Silnik
: Drobne wycieki oleju
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wymaga wyższych obrotów aby obudzić wszystkie konie, dobrze znosi LPG 100 tyś km bez usterek.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia raczej przeciętna, trochę haczą biegi.
5,0
Układ jezdny
świetnie się prowadzi, mimo że kombi - pewnie trzyma się w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok - trochę przeszkadza przedni słupek, świetne duże lusterka boczne - troszkę gorzej z cofaniem trzeba się przyzwyczaić
5,0
Ergonomia
Nawet dalekie trasy nie męczą, świetne fotele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo mało miejsca na nogi pasażerów na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho nawet przy 160 km/h (swobodnie można rozmawiać)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porównywalnie do aut tego segmentu
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm auto ma 230 tyś km i do czego można się przyczepić to do pracy wycieraczek jak jest zimno (wariują) i silniczka regulacji położenia reflektorów, ponadto padła sonda (może trochę przez LPG, tłumik środkowy, końcówka drążka
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do poważniejszych napraw to: wymiana katalizatora - uszkodzenie mechaniczne, zbliża się końcówka sprzęgła, drobne wycieki oleju (spod wałka rozrządu) i zimeringu - wymiana przy okazji wymiany sprzęgła
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 SDI 122KM 90kW
[l/100km]