Zawieszenie
: Drążki porzeczne tylnie stosunkowo prędko zużywają się
Karoseria
: Słaby lakier, nawet metalic, całkowicie nieodporny na ptasie odchody
Układ hamulcowy
: Czasami lubi wolno zareagować i ma tendencję pedał do odbierania \
5,0
Całokształt
Samochód doskonale się prowadzi,bardzo dobrze wyciszony, jazda nie jest męcząca, silnik trochę \"muli\" na 5 biegu pomiędzy 60 - 90 km/h, ale później jest dobra praca, dobrze wyciszony i ergonomiczny samochód, instalacja fabryczna LPG dobrze się spisuje, choć odczułem parę razy małe bączki zapachu gazu, polecam gaz tylko doskonałej jakości w przeciwnym wypadku jest problem z potencjalnym serwisowaniem instalacji, udało mi się znaleźć tylko jeden serwis, który może dokonywać ewentualną naprawę. Bagażnik trochę przeciętny, przez to V40 traktuję jak \"mini kombi\", jeżeli ktoś chce mieć naprawdę kombi to polecam V70.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 SDI 122KM 90kW
[l/100km]