Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo V40 I

DG, 6 lat temu
Silnik 1.8 16V 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volvo V40 I 1.8 16V 125KM 92kW 1999-2004 - Oceń swoje auto
3,71
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : kultura pracy, spalanie i moc
Zawieszenie : sztywne, czuć każda nierówność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : wystarczyło pół roku i pojawilły sie ogniska rdzy
Inne : Przepustnica
4,0
Całokształt
Auto, które kupiłem było powypadkowe z kilkoma wadami,bałem sie kosztów naprawy,ale cenowo nie bylo drogo- podobnie cenowo jak citroen berlingo IWygoda, wyposażenie, silnik( w moim przypadku 1.8gdi) zaskoczyly mnie pozytywnie jakościa wykonania. SIlnik potrafi spalać nawt 5 l w trasie wiec jest ok. Jednostka GDI jest przyjamniesza do jazdy niz standardowe 1.8. Cykanie silnika może martwić ale jest ok ale przespustnica brudzi sie od samego stanie i plastki panelu trzeszcza przy 140( raz na jakiś czas trzescza- nie wiem od czego to zależy). Podsumowując: wygodne siedzenia, "sportowe" zawiesznie, zrywny silnik, niskie spalanie, dobre wyposażenie, automatyczne światla fabrycznie( w aucie produkowanmy od 1995r) i ta przepustnica ;/
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, tryb eco zmieniszajacy splanie, ale przesptnica latwo sie brudzi( powoduje gorszą prace silnika) ale tak to ok. SIlnik gdi wyprzedzil epoke motoryzacyjna, az dziwne ze mitsubishi nie produkuje ich dalej no jego nastepcy tsi pomimo gorszych wad są kupowne i produkowane...
4,0
Skrzynia biegów
mogly by byc krótsze przełożenia
4,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi jak szalony, ale na pola nie nadje się przez niskie zawiesznie i filtry nisko polożone
1,0
Karoseria
rdza, rdza rdza..jakby byl garażowany może by byl w lepszym stanie, ale to jest volvo i volvo rdza nie przystoi...V70 juz nie miało tych problemów z rdza więc szkoda ze v/s 40 miały.
Komfort
4,0
Widoczność
pomimo niskiej pozycji za kierwnicą widoczność jest dobra
5,0
Ergonomia
Pokrętla standardowe, łatwe w obsludze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa nawet jest możliwośc mieszania cieplego i zimnego powietrza!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest źle ale 2 dobrze zbudowni mezczyźni mogą sie nie mieścic wygodnie z przodu
4,0
Wyciszenie
Cicho, dopiero przy wyższych obratach coś slychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie nie jest to auto drogie w utrzymaniu, i częśći można brać z carismy( więc nie są drogie)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
były drobne usterki typu cieknący waż chłodzący, katalizator, moduł komfrotu - nie były kosztowne naprawy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprócz przepustnicy nic takiego nietypowego sie nie działo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.8 16V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,1
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I