Układ elektryczny
: Podświetlanie deski roździelczej
4,0
Całokształt
Tylko wymiany eksploatacyjne. Jedyny większy wydatek to wymiana silikonowej uszczelki w silniku.
Wrażenia
3,0
Silnik
Pracuje trochę jak w starych polonezach. Jest za to niezawodny. Przyśpieszenia nie odnotowano (okolice 11s). Przy wyprzedzaniu trzeba się trochę nagłowić na który bieg wrzucić zwłaszcza gdy się jeździ na LPG a te instalacje nie przepadają za bardzo wysokimi obrotami. Prędkość maksymalna to okolice 170km/h ale nie polecam bo przy 150km/h lusterka boczne same się składają.
3,0
Skrzynia biegów
Chodzi troszkę ciężko.
4,0
Układ jezdny
Nieźle zestrojony. Dobre trzymanie na zakrętach i nierównościach
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i z tyłu ok. Plusem są lusterka boczne, które likwidują tzw. martwy punkt
4,0
Ergonomia
Volvo i Saaby biją pod tym względem konkurencję. Ale na początku trzeba się jednak przyzwyczaić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Perfekt. Plusem jest to, iż włączając nawiew na szybę automatycznie włącza się klima. Szyby łatwo odparować. Klima wysokiej jakości, pracuje 12 lat i nie było żadnych problemów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu miejsca mają wystarczająco. Z tyłu wygodnie tylko dla 2 dorosłych. Mało miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
Szumy przy prędkościach 110-120km/h. Później znów cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gaz. Na trasie 90-110km/h spala około 9 litrów LPG. na autostradzie 130-150km/h to już 13l. W cyklu mieszanym uzyskuję 10,5l (dojazd do pracy Rybnik-Jastrzębie
5,0
Stosunek jakość/cena
Solidniej wykonane niż moje poprzednie Audi A4 z 2003roku. Wygodniejsze Audi ale mniej trwałe
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwilę padają żarówki we wnętrzu, silniczek wycieraczki tylnej, drobne wycieki oleju, luzują się śrubki z zabudowy pod kierownicą. To wszystko co przydarzyło mi się w ciągu 3 lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]