Najważniejsze że auto się nie psuje jedynie co wymieniłem przez okres 5lat to tylny zacisk bo układ się zapowietrzal i rolka napinacza rozrządu była sprawna ale ktoś w miejsce klucza torksa coś innego wepchał i trzeba było więcej zabawy aby napisać pasek klinowy. A no i łożysko kompresora klimy koszt 35zł i zauważalna cichsza praca w kabinie i poza nią i podstawowe czynności paski oleje tarcze zarowki.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.8 115 km volvoski nie Mitsubishi mogę śmiało polecić współpracuje z instalacją vialle zero problemów świece beru po jakimś czasie jakby przerywał ale na NGK problem znikł oszczędny i niezawodny
3,0
Skrzynia biegów
No mam hondę w zasadzie dwie i tam skrzynia to prefekt w porównaniu do Volvo ale jeździłem gorszymi więc działa poprawnie
5,0
Układ jezdny
Nie ma problemów dobrze się prowadzi wygodny
5,0
Karoseria
Ja nie mam problemu z rdzą ale widziałem egzemplarze tak zjedzone że szok więc ja daję max za blachy
Komfort
5,0
Widoczność
Nie miałem problemów słaby nadmuch długo trzeba czekać na odparowanie ale może.to tylko u mnie
4,0
Ergonomia
Ok
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa głośna i słabo wydajna kupiłem druga może coś pomoże i rezystor panel klimatronika i falujące obroty to ponoć standard jest to dokuczliwe
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę ciasno mogłoby być trochę więcej miejsca.
1,0
Wyciszenie
Słabo przy dobrym wietrze to jakbym był na dworzu i słuchać szum z opon po autostradzie ale po asfalcie trochę ciszej i silnik cały czas gdzieś tam słuchać także do 100kmh da radę ale powyżej głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak poważniejszych awarii a części tanie więc daję max
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanie już auto nie wszystkie zadbane unikać zardzewiałych i z silnikami benzynowymi od Mitsubishi. Brać tylko oryginalne Volvo
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie tanio i brak poważniejszych usterek
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 115KM 85kW
[l/100km]