Samochód dobrze się zbiera i ładnie przyspiesza, czy to spod świateł czy w trasie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów reaguje nieco ospale na dodawanie gazu. Polecam zaopatrzyć się w pakiet Polestar, wtedy te mankamenty znikają (a przynajmniej są mniejsze) - ale według mnie takie zachowanie jak przy Polestar powinno być w standardzie, a nie być dodatkową opcją.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Jak na 5-metrową limuzynę jest bardzo skrętny.
3,0
Karoseria
Może to kwestia karoserii, może lakieru, ale nie wytrzymuje on bliskiego kontaktu ze szczotkami w automatycznej myjni.
Komfort
5,0
Widoczność
Konstrukcja samochodu w żaden sposób nie utrudnia prowadzenia. Pole widoku jest duże.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylowane fotele i podgrzewana kierowca to cudowne wynalazki. Samochód bardzo szybko się nagrzewa gdy zimno i chłodzi, gdy ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Nawet przy 180 km/h (na niemieckiej autostradzie : ) w samochodzie można rozmawiać normalnym głosem, a radio jest dobrze słyszalne. W zasadzie klimatyzacja jest najgłośniejszym elementem samochodu - wnętrze jest bardzo dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Póki co nie miałem żadnej usterki, więc ciężko mi się wypowiedzieć o kosztach napraw, ale samochód sporo pali jak na silnik 2.0 - w mieście 10-12 litrów, w trasie ok. 7-8.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie niższej niż Audi A6 czy Mercedes Klasy E moim zdaniem otrzymujemy lepszy samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nie miałem żadnej usterki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie miałem żadnej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T5 250KM 184kW
[l/100km]