Karoseria
: Auto po prostu mi się podoba wizualne w środku i na zewnątrz. Ale to jest niestety jedyna zaleta ech
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Całe auto jest uciążliwe pod względem radości z jazdy jak i płacenia za wieczne usterki tego auta!!!
1,0
Całokształt
To najgorsze auto jakie kiedykolwiek w życiu kupiłem!!! Najgorsze jest to, że nie da się tego auta sprzedać za GODNE pieniądze mimo, że zostało w nim z całej dłuuuugiej listy zrobione wszystko ech Płakać się chcę!!!
Wrażenia
1,0
Silnik
Tragedia! Klekotanie jak w traktorze. Cały osprzęt silnika wysiada nie dociągając nawet do 100 tys km! EGR psuję się ponieważ w środku mechanizm jest plastikowy. Przepustnica tak samo plastikowa w środku i ścierają się zęby. Nastawnik turbiny tak samo plastikowy w środku hahaha Naprawdę dramat! Plastikowe cięgna od swirla równie plastikowe, łamią się od syfu i wpadają do tłoków! W D3 163KM krzywe bloki silnika. Objawia się to, że ucieka płyn chłodniczy! Oczywiście kochane popychacze, które tak hałasują, że można oszaleć!Q!
1,0
Skrzynia biegów
DRAMAT!!! Automat totalnie nie wie co się dzieję z autem. Nie ma żadnej kulturalnej zmiany biegów. Coś takiego jak intuicja w skrzyni nie występuje! Do tych, którzy jeszcze nie zmienili oleju w automacie. Zmieniacie co 60 tyś km dynamicznie! A jak wam ktoś powie, że nie można to dać w dziób!!!
1,0
Układ jezdny
Maglownica nawet 100 tyś km nie potrafi dociągnąć i się psuję. Żadna regulacja luzu nie pomoże. Trzeba kupić nową i się modlić żeby wytrzymała 100 tyś km.
5,0
Karoseria
Nie powiem złego słowa. Żadnej rdzy! Chyba, że ktoś kupił auto po biciu i udaję, że nie wie o tym...
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie idealna.
5,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylator lubi piszczeć. Wtedy trzeba rozmontować pół auta z przodu żeby się do tego dostać ech
Jeśli nie piszczy wentylator lub się nie spali to nie ma zastrzeże do wentylacji. Jest wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem nawet dla faceta w ciąży;)
1,0
Wyciszenie
Jeśli jedziesz po dziurach to trzaska maglownica i oczywiście zawieszenie, które nie jest w żaden sposób super! Auto lata na wybojach jak pijane! Nie ma czegoś takiego jak twarde zawieszenie w tym aucie!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety, ale jeśli nie da się kupić jakiejś części z forda mondeo IV generacji to trzeba słono płacić w ASO.
1,0
Stosunek jakość/cena
Wydanie ponad 200 tys za te auto nawet jak było nowe to szaleństwo! A głupota kupując je nawet za 20 tyś zł !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
haha drobna usterka to może być jak się żarówka przepali w aucie postojowa. Odsyłam do poważnych usterek!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
EGR psują się plastikowe elementy sterujące trzpienień
Przepustnica, psuja się plastikowe koła w środku mechanizmu.
Nastawnik turbiny, psuja się plastikowe ślimaki wewnątrz obudowy.
Klapy od swirla odpadają i dostają się do tłoków.
Maglownica+zawieszenie
Automatyczna skrzynia biegów, psuję się mimo zmieniania oleju sterowanie.
Wentylator, piszczy lub się pali w środku.
Wszystkie zamki w aucie nawet bagażnik, myślisz, że zamknąłeś auto to idź i pociągnij klamkę;)
Przednia szyba przecieka, trzeba wyciągnąć i jeszcze raz dać nowy porządny klej.
Wysiada lewa manetka i nie działa przycisk READ.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 D5 185KM 136kW
[l/100km]