Ogólnie bardzo się nadaje na trasy, pozycja za kierownicą może być dla niektórych za wysoka, ale ogólnie bardzo wygodnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik japoński, niektóre czynności serwisowe wymagają większych nakładów, ale jak na ten przebieg silnik chodzi jak nowy i nie bierze oleju, dolewka 0W20 raz na wymianę
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia mogłaby być trwalsza, ale działa poprawnie
5,0
Układ jezdny
tylny napęd dołącza się prawidłowo, dobrze trzyma się drogi, spokojnie można pokonywać zakręty z większą prędkością
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
czujniki parkowania przód tył robią robotę
5,0
Ergonomia
przycisk hamulca ręcznego mógłby być bardziej pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik nagrzewa się bardzo szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wspomagania układu kierowniczego, koszt nowej z ASO plus wymiana to ok 2,5k
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 315KM 232kW
[l/100km]