Silnik
: Cichy silnik pracujący normalnie przy 1200-1500 obr/min. Bardzo elestyczny. Przyśpiesza z każdych obrotów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: zapaliła się kontrolka silnika . Po resecie ok.
5,0
Całokształt
Jeździłęm kilkunastoma markami. Po kilku latach wybrałem volvo i tak już pozostanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo lubię diesle a ta V8 przerosła moje oczekiwania. Samochód ma bardzo duży moment obrotowy a do tego jest bardzo cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Dodskonały automat. Wydaje się że pracuje jak dwusprzęgłowy
5,0
Układ jezdny
Taki jak w Volvo powinien być.
Komfort
4,0
Widoczność
Może generalnie za małe lusterka
5,0
Ergonomia
Wszystko z intuicyjnym dostępem. Do tego doskanłe fotele. Po 8 godz. jazdy prawi non stop nie odczuwa się zmęczenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy takiem samochodzie i przy takiej ilości dodatków ( klima dustrefowa, automatyczna do tego fotele podgrzewane i wentylowane . Czy może być źle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu i dla mnie idelany samochód. Przestrzeni tyle ile potrzeba.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena przeglądów niższa niż np w Toyocie.Spalanie 4,4 litrowego silnia w normie. Częsći nie wiem ile kosztują bo samochód jest na gwarancji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód wczle nie jest taki drogi jak się uważa . Przy zakupie trzeba porównać wszytsko co jest montowane fabrycznie z innymi ofertami i wtedy ocenić opłącalność.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIc się zespuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.4 V8 315KM 232kW
[l/100km]