Silnik
: spokojny jak trzeba, wulgarny bulgot jak chcę wrażeń. Przyspieszenia i elastyczność mnie powala
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
nie ma bardziej męskiego silnika w s80. Przy spokojnej jeździe panuje absolutna cisza, a przy przyspieszaniu zachowuje się jak \"klang paket\" z carrery. Brzmi rasowo, ...baaardzo prowokuje :)
wyprzedzanie w polskich warunkach wreszcie stało się przyjemne i bezstresowe. \"V8 może więcej\"
4,0
Skrzynia biegów
płynna, wystarczająco szybka zmiana biegów, miękkie zmiany przełożeń
3,0
Układ jezdny
w porównaniu do V70 II który lubi jechać tylko prosto(najgorsze zawieszenie z jakim miałem do czynienia), V8 AWD jedzie jak subaru. nie przechyla się w zakrętach, jedzie tam gdzie chcę. Dużo cichsza praca zawieszenia w porównaniu z V70
Komfort
4,0
Widoczność
parktronik przód i tył
5,0
Ergonomia
równie wygodnie było mi tylko w najnowszym S500.
Fotele Volvo powinny być wzorcem dla innych firm, szczególnie grupy VW
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu nie wiem ponieważ nikogo za kierownicę nie wpuszczam
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wskazania komputera, średnie spalanie:
trasa w Szwecji: 10.7 l/100km
trasa Gdańsk-Wawa: 11,7 l/100km
mieszany: 14,5 l/100km
miasto: 18 l/100km
nie jest źle, wiem jedno , diesla już nigdy nie kupię.
3,0
Stosunek jakość/cena
zakup nowego w salonie tylko dla krezusów, w mojej wersji cena salonowa to ok 290 tys pln.
Ja zapłaciłem za prawie nowy 150 tys. mały przebieg,bezwypadkowy, leję i jeżdżę, wersja europejska!!!