200 KM to nie jest mało. Fakt, że auto swoje waży i do tego jest "miękkie". Stąd też nie czuć tak bardzo tego przyspieszenia, jak przyrasta prędkość. Dźwięk boski, jednak 5-rzędówka to 5-rzędówka.
5,0
Skrzynia biegów
Wchodzą małym palcem, skok w sam raz. Nic więcej nie potrzeba.
3,0
Układ jezdny
Promień zawracania... tragedia. Ciężko wbić się w ciasne miejsca. Ale po za tym fajnie trzyma się drogi, dobrze reaguje na ruchy kierownicy.
5,0
Karoseria
Stan blacharki wzorowy jak na 10 - letnie auto. Grube blachy, gruby lakier... od razu czuć i widać, że to nie zabawka.
Komfort
3,0
Widoczność
Wysoki kokpit powoduje, że widoczność jest ograniczona. Niby można podnieść fotel - ale nie o to chodzi.
5,0
Ergonomia
Jak za kierownicą to miejsca aż zanadto. Jestem dość puszystą osobą i nieniską. Lewą nogę mogę tak szeroko rozłożyć jak chcę :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca 10/5. Tył pasażerowie - trochę mało jak na tę klasę i te gabaryty.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T 200KM 147kW
[l/100km]