Dziwi i irytuje uwstecznianie względem poprzedniego modelu, najbardziej przeszkadza ciasnota na fotelu pasażera i tylnych. W opcji z bluetooth może nie współpracować z książką telefoniczną twojego aparatu. Ogólnie model zyskał na świeżości, nowych dodatkach, z zewnątrz wygląda skromniej od konkurencji i poprzedniego modelu. Jestem bardzo zadowolony, jakkolwiek tym razem dokładniej przeanalizowałbym ofertę konkurencji.
Wrażenia
4,0
Silnik
wg producenta przyspiesza do 100km/h w 7,7 s (automat) - w realu aż 10s
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
moim zdaniem gorzej niż było w poprzednim modelu. Na trasie, gdy już powinna się ledwie kręcić, dmuchawa w opcji auto szumi na zbyt dużych obrotach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dramat ! z tyłu miejsca tyle co w mniejszych modelach: s60 czyli także s40. 2 i 3 letnie dzieciaki w fotelikach opierają mi nogi na fabrycznych telewizorkach w zagłówkach - zaraz pewnie potłuką. Mało schowków, ten na rękawiczki beznadziejny - jak coś włożysz to lepiej nie ruszaj bo wypadnie przy pierwszym otwarciu a poza tym może grzechotać. Bagażnik też mniejszy.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 9,8 l (90-130 km/h), na lepszych drogach (100-170 km/h) 11 l; miasto 15 l. Słabo w porównaniu z analogicznym modelem 2,4 benzyna 170KM który palił jakieś 10%-15% mniej
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 T 200KM 147kW
[l/100km]