Auto wygodne, ekonomiczne, bezpieczne. Bardzo niezawodne za wyjątkiem jednego punktu - po starannym dotarciu, bardzo małym przebiegu i delikatnym traktowaniu pękła tuleja cylindra. Silnik do wymiany! Cały silnik, bo tylko taki jest dostępny w ASO, cena 28 tys. zł + robocizna i liczne elementy dodatkowe. Wada konstrukcyjna silników 2l 4-cyl. serii VEA (czyli wszystkie współczesne). Jest o tym wiele w sieci, będzie o tym coraz głośniej bo zepsutych silników przybywa. Dyskwalifikacja.
Wrażenia
1,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
[l/100km]