Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S80 II Sedan Facelifting

Rysiek, 7 lat temu
Silnik 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 41 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo S80 II Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,46
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Volvo S80 nie był to samochód "z mojej bajki" (ceny) ale teraz jak go "posmakowałem" to trudno będzie się z nim rozstać za parę lat.
4,0
Całokształt
Sprawia bardzo solidne wrażenie ale czuć, że to model schodzący z rynku (niektóre rozwiązania "trącą myszką"). Zapewnia poczucie komfortu, bezpieczeństwa a jednocześnie daje też trochę frajdy z jazdy ... ale po autostradach i ekspresówkach ( w miejskich warunkach przeszkadza jego wielkość i dość słaba manewrowość)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to perełka ... na zewnątrz słychać go trochę ale w środku prawie w ogóle. Dostatecznie mocny (mam wgrany program Polestara co daje 200 KM i 440 Nm) i niesamowicie oszczędny (żeby tego typu samochód z klasycznym automatem palił średnio ok. 6l/100km ! - szok)
4,0
Skrzynia biegów
Dobra. A po wgraniu aplikacji Polestara bardzo dobra. Aplikacja poprawia sposób i szybkość zmiany biegów ... u dealera twierdzili, że zmniejsza zużycie paliwa ... tego nie zauważyłem ale z pewnością skrzynia i silnik lepiej się na niej "dogadują"
5,0
Układ jezdny
Nastawiony na komfort ale zakrętów też się nie boi ... w granicy rozsądku rzecz jasna.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu gorzej. Duże auto ... nie widać końca maski ... słabo do tyłu. Mam czujniki i z przodu i tyłu to poprawiają sytuację. Dodatkowo zamontowałem oryginalną kamerę cofania u dealera. Koszt - ponad 4 tys. Kamera działa ale wyświetlany obraz to porażka. Zniekształca proporcje np. wjazd do garażu nam wyższy niż szerszy (a jest odwrotnie), jakość obrazu słaba, po zmierzchu obraz to katastrofa itd, itp (w poprzednim moim samochodzie kamera była super ... mogłem nie patrzeć w lusterka tylko w ekran i wszędzie bezpiecznie zaparkować a tu ... ech :( ... szkoda gadać (dodam że dwukrotnie ją naprawiano u dealera ale efekt tych poczynań nędzny)
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. Co prawda nie rozumiem dlaczego nie mogę ustawić nastaw temperatury jednym pokrętłem (jak miałem w poprzednich autach) tylko muszę to robić osobno dla każdej strony samochodu ... ale może Szwedzi wiedzą lepiej ... :) Ustawianie nawigacji też z "innej epoki" ...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i ogrzewanie ok. Wentylacja foteli z przodu - super sprawa szczególnie przy upałach na zewnątrz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu przestrzeni wystarczy dla każdego, z tyłu na nogi nie ma jej za wiele jak na tak duże auto ... nie ma co ściemniać
5,0
Wyciszenie
Super. Silnika jakby nie było ... a to diesel. Szumy nieznaczne pojawiają się ale dopiero grubo (!) powyżej 100 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klasa premium (?) ... więc musi boleć ... choć da się wytrzymać :))
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto z gigantycznym upustem ! Więc dla mnie ten stosunek super korzystny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Działanie kamery (ale to element akcesoryjny). Poza tym kompletnie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volvo S80 II

Liczba wpisów: 4

Volvo S80 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volvo S80 II Sedan Facelifting