Elastyczny.Spokojny gdy tego chcemy,jeśli potrzeba wciska w fotel przy przyspieszaniu z każdej prędkości.Stosunkowo oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest to dwusprzęgłówka,ale za to przy odpowiedniej dbałości odpłaca się trwałością.
5,0
Układ jezdny
AWD robi swoje.Nie ma żadnej pod,czy nadsterowności.Jedzie,gdzie ja chcę.
Komfort
4,0
Widoczność
Ujdzie.Czujniki parkowania i kamera bardzo się przydają na parkingach.W końcu to ponad 4,8m
5,0
Ergonomia
Jak zwykle w tej marce.To moje 6-te Volvo.Może się przyzwyczaiłem/
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie auto klima działa,ale w ogóle tego nie czuć.Nie dmucha ciepłym czy zimnym.Po prostu jest tak jak chcemy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Volvo mogłoby pokusić się o podwójne szyby.Poza tym idealnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok.10l/100 km jest wynikiem przyzwoitym jak na tę moc i masę oraz napęd na 4 koła. Ceny części normalne. Serwis dość drogi. Lepiej znaleźć nieautoryzowany serwis Volvo (np V-tech) i dobrego elektryka z oprogramowanie do diagnostyki Volvo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę trwałość i koszty eksploatacji bije na głowę konkurencję
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli nie miał dzwona, to tylko przeglądy i normalne części eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 T6 304KM 224kW
[l/100km]