Zawieszenie
: komfort w prowadzeniu, wyciszenie, zachowanie się na drodze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: powiem krótko: polskie drogi
Silnik
: turbina - delikatnie się trzeba obchodzić
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura pracy silnika odbiega od nowoczesnych diesli
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba trochę poczekać (szczególnie w zimie) aż z nawiewów poleci ciepłe powietrze ale nie ma co się dziwić, duży silnik potrzebuje trochę czasu na rozgrzanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja, szczególnie dla pasażerów na tylnych siedzeniach, nawet dla trzech osób siedzących na tylnej kanapie
5,0
Wyciszenie
i tu bardzo miłe zaskoczenie, przy 90km/h można porozumiewać się dosłownie szeptem, większe świsty i szmery dopiero powyżej 190 (wg moich spostrzeżeń), ale to jest zależne również od opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność - b.dobrze, ceny przeglądów/napraw - kosztowne jeśli chodzi o ASO, jeśli w innym warsztacie i na zamiennikach wcale nie odbiegających jakościowo od oryginału (scandicar) i za połowę ceny nie jest tak źle
5,0
Stosunek jakość/cena
wygodna, bezpieczna i prestiżowa limuzyna za tak naprawdę stosunkowo nie duże pieniądze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
głównie elektronika (błędy komputera i raczej tylko to). podpięcie pod komputer i sprawa załatwiona ale usługa od 50 zł w zwyż przy dość częstych odwiedzinach w warsztracie psuje tą szwedzką niezawodność
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukac, na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]