Silnik
: i ten pomruk silnika przy przyspieszaniu-bezcenne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Robiąc ponad 50 tyś km rocznie jestem rzadkim bywalcem w warsztatach w porównaniu do VW Passata (2 razy w miesiącu-ten sam przebieg roczny). Tanie części nie są ale nie trzeba często ich wymieniać np. koło dwu masowe wymieniłem po 380 tyś km i do dzisiaj chodzi. Wtryski były naprawiane po 400 tyś km, turbo jeszcze orginalne choć trzeba było przeczyścić kierownice. Zawieszenie jest dobre, ale założyłem poliuretany -problem z głowy od 200 tyś. km. Bardzo wygodny-nie to co Audi czy VW-taczki na gumowym kole. Jak ktoś ceni sobie wygodę i bezpieczeństwo a nie znaczek z "czterema kółkami" to polecam. Aha uwaga na elektrykę słaby elektronik nie da sobie rady z tym autem tylko pogłębi awarie-potrzeba ludzi którzy "zjedli zęby" na Volvo wtedy będą relatywnie tanie naprawy. No i te 5 cylindrów(dźwięk)
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TDi 163KM 120kW
[l/100km]