SILNIK JEST REWELACYJNY MIMO PRZEBIEGU PRAWIE 600.000KM NADAL JEŹDZI I SPOD ŚWIATEŁ JEŻELI ZAJDZIE POTRZEBA NIE ZOSTAWIA SUCHEJ NITKI NAWET Z POZORNIE SZYBKICH SAMOCHODÓW.JEST PO CHIPTUNINGU I MA 197KM CHOĆ WCALE U TO NIE SZKODZI CO POTWIERDZA PRZBIEG.ŻADEN INNY DIESEL O PODOBNEJ MOCY NIE PRZYSPIESZA TAK AGRESYWNIE JAK VOLVO ONO WRĘCZ WYRYWA Z MIEJSCA.AUDI 3.0 TDI TO NOWA KONSTRUKCJA ALE WRAŻENIA SĄ PODOBNE.A TEN DŹWIĘK POEZJA DZIŚ JUŻ TAKICH NIE MA.
4,0
Skrzynia biegów
W MROZY -10 TROCHE CIĘŻKO CHODZI NA POCZĄTKU.WYSTARCZY PO KOLEI WRZUCIĆ WSZYSTKIE BIEGI 4 RAZY NA POSTOJU I JEST OK.
4,0
Układ jezdny
ZAWIESZENIA SŁABE JAK NA NASZE DROGI PUKA STUKA JAK W CZOŁGU.
Komfort
5,0
Widoczność
SUPER
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO TAK JAK POWINNO BEZ ZBĘDNYCH INNOWACJI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
REWELACJA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEST SUPER JAK W BMW 7
4,0
Wyciszenie
SŁYCHAĆ SILNIK PRZY OSTRYM ;DEPNIĘCIU\' ALE TO ZALETA A NIE WADA.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8L MIASTO TRASA 7 PRZY OSTREJ JEŹDZIE 10-11L ŚWIETNY WYNIK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TYLKO KOŁO DWUMASOWE I SPRZĘGŁO KOSZT 3500ZŁ
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TDi 163KM 120kW
[l/100km]