Silnik
: Spalanie w tym aucie, jak na jego gabaryty i osiągi jest po prostu rwelacyjne!!!
4,0
Całokształt
Żeby nie te automatyczne skrzynie biegów, byłoby wszystko ok. Trzeba po prostu mieć świadomość remontu przy przebiegach rzędu 200 000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po tuningu na 190 KM i 430 Nm osiągi są zadowalające. Silnik trochę głośny podczas dynamicznej jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie bez zarzutu. Niestety trzeba wiedzieć, że w każdym volvo remont skrzyni automatycznej (koszt ok 7000 zł) czeka każdego, po przejechaniu mniej więcej 200 000 km.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowy, po prostu \"płynie\" po drodze.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzerżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest bardzo przestronne, a fotele ma super, super wygodne!
3,0
Wyciszenie
Ogólnie jest nieźle wyciszony. Czasami słychać jakieś świsty i niestety silnik podczas przyspieszania jest dość głośny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 7 l.
Trasa do 6 l (prędkości do 150 km/h).
Średnie do 6,5 l.
Rekord jaki udało mi się ustanowić, to na trasie 3,9 l, nie przekraczając 100 km/h, stosując zasady eco drivingu.
Ceny przeglądów (nie w ASO) do zaakceptowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za nieduże pieniądze można mieć auto bardzo przestronne, super komfortowe i nadzywczaj ekonomiczne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam czasami się przytrafi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń, nic się nigdy nie popsuło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TDi 163KM 120kW
[l/100km]