Silnik
: Brzmienie, osiągi i kiedy trzeba ekonomiczność :)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Automat Geartronic to czterobiegowa lipa. Powolny i wymaga remontu co około 250 tysięcy kilometrów.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12.9l najniższe średnie spalanie w cyklu mieszanym jakie uzyskałem - 52% trasa i 48% miasto. Najwyższe spalanie to jazda w korkach i mocniejsze depnięcia przy każdej okazji. 7.6l wynik uzyskany poza miastem przy zerowym ruchu i stałej prędkości licznikowej 100 km/h, hamowanie silnikiem, tylko ja na pokładzie, klimatyzacja wyłączona. Typowe średnie spalanie oscyluje w granicach 13,5l na setkę. Lepiej tym autem nie wyjeżdżać na miasto w godzinach szczytu :) Gdyby nie skrzynia Geartronic to i spalanie i osiągi były by lepsze. Ogromny minus za brak napędu na 4 koła, kontrola trakcji sobie nie radzi. Następne auto? S80 T6 AWD drugiej generacji! :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW
[l/100km]