Silnik
: Frajda z jazdy i cisza w środku... 1000km do Chorwacji to bajka... zero zmęczenia po 8 godzinach jazdy...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wycieki oleju - 4 wrazliwe miejsca
Układ hamulcowy
: przegrzwajacy sie przód - wersja tarcz dla kół 16 cali
Zawieszenie
: tył - łączniki, brak dobrych zamienników, oryginały trudno dostępne i drogie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto komfortowe - spalanie adekwatne do mocy i gabarytów, na trasie należy pameitac aby otrzymywać stałe obroty - na tempomacie na autostradach spali zawsze okolo 1,5-2 litrów wiecej.
Najmniejsze spalanie przy trasie na średnich dystansach to prędkość około 120-130km/h, możną spokojnie zejść na wynik 9 litrów przy włączonej klimatyzacji, najwięcej pali przy prędkościach 85-90 km/h na tempomacie, gdyz silnik pracuje często na "bypass" i wtedy spalanie np trasa Wałbrzych - Zielona Góra to wynik 11L,
Natomiast w miescie polecam jazde na manualnej zmianie biegów i utrzymywanie obrotów pomiedzy 1800-2200obr/min - tak wiem nie po to jest automat aby wachlowac - to jest informacja dla tych co chca mało spalic.
Ja jestem w pelni zadowolony z jego spalania - teoretycznie służy mi tylko jako holownik do przyczepy kempingowej (1400kg - 6,5m długa) = spalanie sednie na poziomie 16 litrów - na trasach i na autostradach spokojnie można zejść na 13,5-14L - auto wyśmienicie nadaje się na holownik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW
[l/100km]