Limuzyna za rozsądne pieniądze i z porządnym silnikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo bobrze sobie radzi z masa ponad1700kg jeden minus to częste czyszczenie przepustnicy co około 20 000km koszt w serwisie około zł. w warsztacie od zł. odradzam czyszczenia jej samemu(koszmarny dostęp).
4,0
Skrzynia biegów
gear-tronic jedni narzekając drudzy chwalą. Dobra skrzynia z tym ze tylko 4 biegi dla poprawy jej elastyczności przydał by się 5. Na 4 biegu auto typowa autostradowa im szybciej jedziesz tym mniej pali;)
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się ok. Kłopotu może przystawszy parkowanie gdyż auto ma spore ograniczniki skrętu zęby nie porwać przegubów.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu OK wyjeżdżając tyłem z parkingu na zatłoczoną ulice może być ciężko gdyż to limuzyna, ale po coś w końcu się kupuje takie auto.
5,0
Ergonomia
Duże auto dla wygodnych. Super w długie trasy można jechać 700km a po wypiciu kawy wsiadasz i jedziesz drugie 700km.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na nawiew nie ma co narzekać dwu strefowy. Lód na szybie puści przed rozgrzaniem silnika jeśli włączymy specjalny nadmuch z włączoną klimatyzacja na przednia szybę. Trochę słabe grzanie tylnej w oplu poszczało szybciej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Limuzyna co tu gadać. Wszystko pod ręka.
5,0
Wyciszenie
Czasami na skrzyżowaniach mi się wydaje ze silnik zgasł. Szumy dopiero przy 160km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie nie na autostradzie okolo 12 l. LPG
w mieście trochę gorzej bo od 17-23 l. LPG zależy od nogi kierowcy
5,0
Stosunek jakość/cena
J.w.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez większych problemów. Wymiana części eksploatacyjnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW
[l/100km]