Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S80 I

Volvo S80 2.8 24v T6 , 15 lat temu
Silnik 2.8 24V T6 272KM 200kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo S80 I 2.8 24V T6 272KM 200kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
3,62
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Fajnie pracuje twarde, sztywne ale bardzo komfortowe kompletnie niesłyszalne w środu auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : ABS
Zawieszenie : Tuleje
Inne : Zmieniarka CD i radio nie czytają płyt
4,0
Całokształt
Dobre luxusowe auto, ciężkie do poruszania się po mieście ,bardzo szybkie, fajnie się prowadzi nawet przy większych prędkościach, większość modeli dobrze wyposażona dosyć drogie w utrzymaniu i problemowe w naprawach. Drugi raz bym nie kupił wolał bym A8 JEDNA RADA SPRAWDŹCIE NAJPIERW CZY MACIE MECHANIKA KTÓRY BĘDZIE CHCIAŁ WAM TO NAPRAWIAĆ.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność średnia potężny moment obrotowy i 272km pozwala na rozpędzanie do ogromnych prędkości w krótkim czasie ,niestety kiedy źle trafi się na obroty kompletne zero przyśpieszenia, niebezpieczna sytuacja podczas wyprzedzania.
3,0
Skrzynia biegów
Multitronik czy jakoś tak fajna płynnie zmienia biegi ale bardzo droga w eksploatacji ok 1500zł wymiana oleju i niewiele osób chce się tego podjąć poza serwisem. Kiedy używa się automatycznie bardzo ciężko trafić na dobre obroty przy wyprzedzani, na szczęście moc to rekompensuje.
2,0
Układ jezdny
Beznadziejny skręt + 5 metrów długości !!! poruszanie się po parkingach to koszmar a zawracanie na ulicy to marzenie. Zawieszenie bardzo wadliwe często wymaga napraw, wymian czy ustawiania
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu super z tyłu średnio ale to z powodu długości samochodu
4,0
Ergonomia
Wszystko ładnie w zasięgu ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok dobra klima nawiew też trzeba tylko pamiętać o filtrze kabinowym.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra i bardzo wygodna. Żadnych zastrzeżeń.
5,0
Wyciszenie
Można zapomnieć że ma się silnik.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie OK jak na taki samochód i silnik. Ceny przeglądów i serwisu w AST ASTRONOMICZNE !! z naprawami problem nie wielu mechaników zna się na tych samochodach. Większość podstawowych części można kupić poza ASO cena ok 30% droższa niż np A6 Drogie świece ok 300zł komplet. Bardzo drogie półosie min 600 UŻYWANA
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie patrząc na koszty utrzymania Super luxusowa limuzyna z potężnymi silnikami i świetnym wyposażeniem można już kupić za 25tyś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psują się odtwarzacz CD i zmieniarki są nienaprawialne więc jest problem. Poza tym nie miałem nic do zarzucenia. Do nawigacji nie ma mapy polski nie nie będzie dopiero w wersjach z DVD... nie można przerobić instalacji cd na DVD.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W samochodzie poważnym problemem jest ELEKTRONIKA w samochodach które mają powyżej 5-7 lat puszczają styki w komputerach co może prowadzić do bardzo poważnych napraw jeżeli zostanie źle zdiagnozowana. NP. Wysiadł mi komputer od ABS padła kontrola trakcji, abs, licznik przebiegu propozycje były wymiany komputera za 500-800zł wymiana czujników za 1000zł okazało się że puścił styk na komputerze koszt naprawy 80zł Podobny problem pojawił się z przepustnicą ale tam nie wystarczyła naprawa styków naprawa 1000zł

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 24V T6 272KM 200kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo S80 I